




Školy





- 01
- 02
- 03
- 04
- 05
NEJLEPŠÍ ŠKOLNÍ VÝLET
Když na školní výlet, tak do Futurenta! Zábava i edukace na jednom místě! Hra plná týmových úkolů i edukativních prvků. Nadšené a rozdováděné děti, poté provedeme krásnými prostory. Nacházíme se totiž ve 40 let starém areálu bývalých ČKD. Víte, že se u nás například testovaly motory do letadel? Provedeme Vás a povíme zajímavosti o místě, kde se budoucnost setkává s minulostí.
NYNÍ ŠKOLNÍ VÝLET Z EXKLUZIVITOU AREÁLU POUZE PRO VÁS -ZDARMA-
Cena ZŠ - 420 Kč/osoba
Cena SŠ - 550 Kč/osoba


Rezervace

Pokud je datum zelenou barvou, je rezervace možná. Červená políčka znamenají, že máme plno.

Rezervaci je potřeba udělat pro celý tým. Jeden tým jsou 4 osoby. Je možné rezervovat více týmu najednou.

Vyberte hodinu, kdy začnete jako tým hrát. Mějte v potaz, že je potřeba přijít alespoň o 30 minut dříve, než je začátek hry.
Kontaktujte nás
Otevírací doba
PO | ZAVŘENO |
ÚT - NE | 9:00 - 22:00 |
Otevírací dobu je možné prodloužit po domluvě.
info@futurento.cz +420 603 220 142
spoluprace@futurento.cz +420 777 398 088
teambuilding@futurento.cz +420 777 398 088
Na Harfě 916/9a,
Praha - Vysočany, 190 00
Areál TIVO, bývalé haly ČKD.
Rezervace
rezervace@futurento.cz
Prosíme telefonicky, pokud je rezervace méně než 48 hod dopředu.
Provozovatel:
Křižovnická 86/6
Praha 1
Ič: 07176261
Jak se k nám dostanete?
![]() | Metro: | Zastávka Vysočanská, poté cca 5 min pěšky :) |
![]() | Tramvaj: | Nádraží libeň, linky 8, 25 |
![]() | Bus: | Nádraží libeň, linky 136, 195, 177 |
![]() | Vlak: | Nádraží libeň |
![]() | Autem: | Konec ulice KLEČÁKOVA, Praha - Vysočany, závora se zvonkem FUTURENTO |
V roce 2020 získala firma MAHONDA s.r.o. podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes 2. výzvu Specializovaných voucherů (reg.č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607)
Podpora byla mířena na účast firmy MAHONDA s.r.o. na projektu „FUTURENTO a jeho marketingová komunikace“ v Praze ve Vysočanech, Na Harfě 916/9a, Praha 9 za účelem zvýšit větší povědomí o značce FUTURENTO, dopracovat hlouběji příběh a strategii komunikace. Pořídit dostatečný počet materiálů na propagaci. Očekávaným výstupem je série 3 promo videí, série 100 promo fotek a rozsáhlá marketingová strategie a brand manuál.
Projekt „FUTURENTO a jeho marketingová komunikace“ je spolufinancován Evropskou unií.
